Nog 25 dagen - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van lisanneinhetkanaal - WaarBenJij.nu Nog 25 dagen - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van lisanneinhetkanaal - WaarBenJij.nu

Nog 25 dagen

Door: lisanneinhetkanaal

Blijf op de hoogte en volg

09 Januari 2011 | Nederland, Wijchen

Hallo allemaal,

over 25 dagen is het zover, dan begint mijn grote avontuur in Jersey.

Omdat ik daar geen internet heb zal ik niet dagelijks een verslagje kunnen schrijven maar ik probeer het minimaal 2 keer in de week te doen.

Deze weken is het nog even hard aanpoten op school en dan kan de stage echt beginnen!

Hopelijk vinden jullie het leuk mijn blogjes te lezen!

over een week of 3 zal ik mijn volgende verslag schrijven!

Tot dan!

XLisanne

  • 11 Januari 2011 - 15:44

    Zjuzt:

    Ik zal je verhaaltjes wel lezen, hoop dat ik ze leuk vind ;)...

  • 31 Januari 2011 - 11:48

    Els:

    kiep het cool,liesjuh nog 3 examen dagen
    en dan kan het avontuur beginnen.

    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wijchen

Stage Jersey

Mijn eerste stage in het buitenland!

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2011

Week 1

05 Februari 2011

Dag 1 & 2

02 Februari 2011

Zenuwen

09 Januari 2011

Nog 25 dagen

..

Actief sinds 09 Jan. 2011
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 4317

Voorgaande reizen:

03 Februari 2011 - 26 Juni 2011

Stage Jersey

Landen bezocht: