Zenuwen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lisanneinhetkanaal - WaarBenJij.nu Zenuwen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lisanneinhetkanaal - WaarBenJij.nu

Zenuwen

Door: lisanneinhetkanaal

Blijf op de hoogte en volg

02 Februari 2011 | Nederland, Amsterdam

Hello all,

Morgen is het dan zover, dan vertrek ik om 17.55 naar London Gatwick en om 19.50(engelsetijd) vlieg ik naar Jersey!

Mrs Jane zal mij daar ophalen van het vliegveld, ze was herkenbaar aan haar grijze haren vertelde ze, zeer herkenbaar.. Het zal niet al te druk zijn op dat vliegveld dus ik heb er wel vertrouwen in!

Het was een week vol stres, de examens gingen niet zo als gepland maar dat is niks nieuws met onze opleiding.

Gister zijn we al begonnen met pakken, en tja zoals verwacht wil ik veeeeelste veel mee nemen of het past is nog de vraag. Vanmiddag gaan we maar verder met pakken en kijken of we onder het maximale gewicht van 23 kilo kunnen blijven!

De zenuwen beginnen nu wel een beetje door mijn lijf te gieren!
Spannend voor het eerst op mezelf zonder pappie en mammie! Haha.
Nu moet ik het toch echt zelf gaan doen.

Ik ga Nederland waarschijnlijk wel missen, mijn familie vrienden en mijn lieve vriendje!

Maar.. I'll be back!:D

Mijn volgende blog komt waarschijnlijk over ongeveer een weekje!

X Lisanne


  • 02 Februari 2011 - 10:08

    Michiel:

    Jouw lieve vriendje zal jou ook heel erg gaan missen ;) En elke dag aan je denken!! I'll wait for you sweetheart!! (L)

  • 03 Februari 2011 - 09:52

    Papa:

    Ja meid, jetzt geht's endlich los !
    Succes, veel plezier en tot juni !

  • 03 Februari 2011 - 11:09

    Kim:

    Ik ben heel benieuwd naar je verhalen!!
    Een hele goede reis en heel veel plezier in Jersey!!

  • 03 Februari 2011 - 17:56

    Samantha:

    Ik ben benieuwd hoe de vlucht was gegaan en alles. Hopelijk kon je Mrs Jane snel vinden met dr grijze haren haha!
    Heel veel plezier:d

  • 03 Februari 2011 - 21:16

    Jooske:

    Lieske zelfs ik ga jou missen.. Heel veel plezier en als er iets is kun je gewoon bellen. Ik wacht met smacht je volgende verslagje af...

    Fijne reis en tot snel..

    bye bye

  • 03 Februari 2011 - 22:15

    Dirk:

    Break a leg Lisanne :D

  • 05 Februari 2011 - 10:32

    Lisanne:

    Dankje wel voor alle reacties!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Jersey

Mijn eerste stage in het buitenland!

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2011

Week 1

05 Februari 2011

Dag 1 & 2

02 Februari 2011

Zenuwen

09 Januari 2011

Nog 25 dagen

..

Actief sinds 09 Jan. 2011
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 4317

Voorgaande reizen:

03 Februari 2011 - 26 Juni 2011

Stage Jersey

Landen bezocht: